poniedziałek, 23 września 2013

Inspiracje jesień-zima 2013/ 2014

Witajcie,

Postanowiłam poszukać inspiracji na nadchodzący sezon jesień/ zima.

W tym celu odwiedziłam strony znanych marek i udało mi się coś odnaleźć :).

Oczywiście nie możliwe jest to, żeby wyczerpać wszystkie z nich, gdyż jest ich mnóstwo.

Wybrałam jednynie te, które najbardziej trafiły w mój gust.

Zastanawiałam się czy jestem w stanie odnaleźć coś podobnego w mojej szafie ;)

Zapraszam do oglądania i komentowania:).

A Wam  które propozycje podobają się najbardziej???


 Bluzy 


                                          

 1.


2.

3.


4.

5.

6.

7.

Spódnice


1.

2.

3.

4.

5.

Kurtki


1.

2.

3.

4.

5.

6.


Buty



 1.  


2.

3.


4.


5.


6.

                                                                                     









21 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo mi się podoba! :)

    pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko baardzo fajne, natomiast moimi faworytami są pierwsza bluza i botki na końcu! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba się skuszę na taką maxi dresową spódnicę, upatrzyłam sobie już podobną w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny gust :)
    nazywamsiejustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wybór rzeczy!

    P.S. pisałas kiedyś do mnie w sprawie obserwacji, ja Cię oczywiście obserwuję, dodałam wczoraj gadżer "obserwatorzy" do bloga, czy możesz też zaobserwować? http://queenbthefirst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :) masz wyczucie stylu; oczywiście obserwuję i dziękuję za odwiedziny :D
    Ściskam Fashion Camille

    OdpowiedzUsuń
  7. Cool selection!

    Girl , I need you ! I know people are so boring when they ask to vote for something but this time it is so worth it : my best friend and I are actually nomined to be the "best blog lifestyle of the year" so all you have to do it click on this link and then on the button " vote".

    http://www.golden-blog-awards.fr/blogs/pretty-tiny-things.html

    You can't imagine how much it will mean to us if we'll win this award !

    Have a great day dear ,

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza kurteczka fantastyczna :) Zresztą wszystkie ciuszki mi się bardzo podobają ;)

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty nr 6 są obłędne, szukam takich od dawna ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 i 5 bluza oraz 1 spódnica mi się podoba :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne te maxi *,* także dodałam do obserwujących kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe inspiracje!
    Obserwuje i liczę na to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  13. prcioso post es monisimo me gusta mucho tu blog me haria muchisima ilusion tepasaras por mi blog aber si te gusta besosss.
    http://dolcevirginia.blogspot.com.e

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszedzie 5. Tylko buty 4 i 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne inspiracje;) najbardzie podobają mi się botki i kurtki;)) pozdrawiam i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Parę rzeczy z chęcią bym przygarnłęła:)obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey dear. Im in love with the Bluzy of Batman, is perfect! I really love Batman <3
    P.S.: I'm brazilian (:

    xoxo,
    gabi

    viagem-a-terra-do-nunca.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybrałaś tyle świetnych rzeczy, że ciężko się zdecydować. :) Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bluzy bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń